onsdag 28 oktober 2009

fest?

ShaSha.
Sitter hemma hos Karin i djurängen.
Som Karin skrev så har jag varit här sen i söndags.
Har inte hänt så jätte mycket.
Igår var vi med Blad Runken och Henke.

Det var ganska chill, vi gjorde inte så mycket.
Dom spelade nått as tråkigt spel på tv men ändå.
Och idag var karin och jag på sjukhuset.
Sen på kvällen var det meningen att vi skulle

träffat Blad och dom igen, men det blev inte så.
Vi skulle festat lite och så, men det blir i helgen istället.
(jag är jätte festsugen!)
Och vad har hänt med kalmar?
Typ aldrig fest längre...helt cp!

Men men, imon ska nog Karin och jag
dra oss bort till "Hansa city" och glo runt lite,
annars inge specielt planerat.
Klockan är snart tre så jag antar att vi kommer

lägga oss snart, börjar bli lite trött nämligen.
Förlåt för dålig uppdatering föresten.
(och jag som gnäller på Elin och Karin)
jaja, har inte så mycket mer att skriva.

Vi hörs!
/Emma

Inga kommentarer: